SUKA BLOG MAR?

Saturday, 9 April 2011

serius m@R j@tuH cint@!

bila dah jatuh cinta..
pisah kjap pun dah rindu...
bila dah jatuh cinta..
nmpak muka pun jadie la...asalkan jumpa..
bila dah jatuh cinta..
dwet pun x dekut nak wat kuar..
bila dah jatuh cinta..
nak tdo pun nak ada kat sebelah katil..
bila dah jatuh cinta..
menghadap byak kali pun xjemu2..
bila dah jatuh cinta..
x sabar2 tgu nak keluar bila plak?
bila dah jatuh cinta..
sanggup je jalan jauh2 nak memilikinya..
bila dah jatuh cinta..
sanggup ikat perut nak memilikimu...
bila dah jatuh cinta..
pasti kau di hatiku SOLUSI.=)
 
qinie pm duty..so,mar spend time kjap dpan lappy nie menghadap blog mar lpas bc2 solusi skjap..
mar start jtuh cinta kat solusi...mar asa x terlambat agie mar nak cr2 solusi keluaran lepas..sebab mmg input2 yang menarik! even harga dea 9rnggit tapi sangat berbaloi...sapa2 yg dkt ngan mar..nak pnjam baca..di alu2kan yea=)

pagie ni nak cita pasal solusi je boleh x??
mar tau ramai yang x tau tentang kewujudan solusi kan...
sebelum mar beli majalah nie pun..mar x tau pun
mar ternampak majalah nie kat gerai buku kat mydin hari tue..mmg hajat nak beli buku..
jenguk2 jumpa majalah nie..tertarik nak baca...
skarang dah masuk yang ke 3 bawu..alhamdulillah
apa yang wat mar tertarik ngan solusi nie...

sebab dea menceritakan panduan hidup mengikut syariat islam...
honestly..mar bukan jenis alim...tapi mar mengaku...mar jahil dalam agama..
bila mar baca majalah solusi nie..dea seolah2 bagi motovasi tuk mar mendalami ilmu agama
dan dekatkan diri dengan Allah s.w.t..
"dunia dicipta untuk manusia,manusia dicipta untuk akhirat"
cuba renung2kan slogan solusi nie..mendalam kan..tapi serius mar cakap..
input dea mmg menarik..penulisan dea x membosankan...
insyallah majalah solusi nie mampu membuka hati ramai muslim kat luar sana...=)

 

2 comments:

  1. mcm best weh. nnti nk try beli gak la

    ReplyDelete
  2. nak pjam yg akuh dulu pown xper huda!!

    ReplyDelete